Ledig

Något jag gör varje gång jag är helt ledig (vilket är nästan aldrig) är att jag plockar ner en hög böcker från mina bokhyllor och sätter mig någonstans och läser alla på en gång. Eller ett kapitel i taget då.

För mig är det bland det bästa som finns. Märkligt nog så skiftar bokvalet med årstiderna. På vintern vill jag bara läsa roliga böcker med lyckliga slut, på våren och sommaren letar jag fram alla märkliga böcker jag samlat på mig.



Idag var favoriten en bok jag köpte på Arlanda precis innan vi satte oss på flyget till Paris







Den är verkligen alldeles fanstastisk, på alla sätt och vis. En sån där bok man inte trodde fanns på riktigt.



Kommentarer
Postat av: Alicia

Den ser alldeles speciellt oemotståndligt ut, vet inte varför. Vill läsa den direkt - och det borde man alltså?

2010-05-12 @ 22:09:55
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/
Postat av: ullie

ja verkligen! finns på pocket shop och är alldeles tokmysig :) läs den! Vilken fin blogg du har förresten!

2010-05-13 @ 12:04:29
URL: http://ulricavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0