Vår i Paris!

Okej, en sak till innan jag sluter mig i min egna lilla värld, jag längtar till Paris. Hela tiden.

Vi har ju som sagt hittat ett jättefint hotell som ligger precis vid Luxenburgträdgården (om det heter så?), precis i närheten av alla stora sevärdheter, det kommer vara vår när vi åker dit och vi ska äta croissanter och dricka cafe au laut hela dagarna, ta hur många bilder som helst... det kommer bli fantastiskt! Den här dumma uppsatsen och nervositeten inför uppguidningen på fredag är värda att våndas över så fort jag minns att jag sitter på ett plan till Paris snart, med pojkvännen som är så himla fin.

För tillfället kan jag typ tre ord; aah oui! mais oui! och bonjour så det är pojkvännen som får prata och jag kan stå bredvid och se glad ut. Tänk, jag ska få se Mona Lisa. På riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0