Update

Så det som hänt den senaste veckan är

- Jag lyckades skriva klart uppsatsen/hemtentan/promemorian/rapporten (vi vet fortfarande inte vad det egentligen var och vem som skrivit rätt) från helvetet i min ledarskapskurs. Detta efter att ha slitit i två dagar efter att ha upptäckt att jag skrivit fel. Vilket jag inte alls hade gjort sen, visade det sig. Förstår ni förvirringen?

- Jag klarade den efterföljande opponeringen och fick en massa bra tips till nästa uppsats/hemtenta/pm...ja vad tusan det nu var jag skrev. Det viktiga: Jag är klaaaaar!

- Jag klarade min uppguidning, som jag varit toknervös för hur länge som helst. Mest nervös var jag för engelskan, så det gick ju bästa så klart. Det var en riktig urladdning men det gick! Jag är nu också guide på jobbet. Woho!
Min mamma var också glad för min skull och kom hem med en present :)



- Jag har jobbat. Hela tiden. Och jag har fem dagar kvar.

Och sist men absolut inte minst
- Jag vinkade av pojkvännen som åkte till Spanien i en vecka. Och jag saknar honom hela hela hela tiden. Sen skulle ju inte jag ha något emot att ligga på en strand nu istället för att shoppa stövlar.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är bäst gumman! Håller själv på med detta eviga pluggande, och den konstanta förvirringen över vilken lärare som kommer att skriva vår tenta. Btw, jag kommer hem över påsk!! Den 28 mars sätter jag mig på tåget!! Kram

2010-03-20 @ 09:40:01
URL: http://jemo89.blogspot.com
Postat av: Ullie

Åh gör du????! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-20 @ 16:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0