Och igen...

Jag har ett jättebra knep när jag är tokstressad, som jag är nu. Jag tänker " den här tiden om (sätt in passande tid) är det över". Med andra ord; den här tiden på fredag är det över.

Okej, världens sämsta knep men jag håller på att bli tokig. Uppsatsen blir kalasdålig och jag vill inte ens skicka in den. Jag borde börjat skriva för flera veckor sen men... okej jag har ingen ursäkt, jag är bara hemskt dålig på sånt här. Så det blir som i gymnasiet när vi satt uppe halva natten och skrev och skrev och skrev och skickade över våra halvfärdiga uppsatser till varandra på msn. Jag, Linda och Adam menar jag. Vi lärde oss verkligen aldrig utan hade alltid ångest in i det sista och tänkte att nästa gång, då ska vi bli klara flera dagar i förväg som Anna alltid blev. Haha men än har det inte hänt något banbrytande på den fronten, åtminstone inte från min sida.

Det jag däremot lyckats göra är att äta frukost, duscha, tvätta håret och t.o.m fönat det, kors i taket! Jag är alltså redo att ta tag i allt. Tror jag. Ingen annan som vill skriva uppsatsen åt mig? Ingen?

Nej dags att rycka upp sig lite och skriva klart det här någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0