Och ännu en gång...

Japp, ännu en dag som ägnas åt skrivandet, är tokstressad över uppgiften men sakta slutar jag bry mig. Ni vet, när man känner att det egentligen inte spelar någon roll hur det går, så länge den är inne i tid? Så känner jag nu.

Men det kommer nog bli bra, en del bra saker har jag lyckats plita ner. Jag ser verkligen fram emot opponeringarna nästa vecka, jag är jättenyfiken på hur de andra i min grupp har skrivit. Det är det som är det roliga, uppgiften är så pass fri att den kan bli vad som helst. Spännande :)

Nej nu ska jag skriva klart den, hoppas jag, så jag kan vara som en vanlig människa igen!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det kommer bli jättebra! Du är så bra på att skriva :D

2010-03-11 @ 09:24:58
URL: http://jemo89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0