Jag vill inte bli sjuk!

Usch usch usch, jag vill verkligen inte bli sjuk! Vaknade imorse med ont i halsen och var alldeles tung i huvudet och det har inte blivit speciellt mycket bättre. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu, jag har massor med grejor som måste fixas innan Paris och så ska jag jobba och så kommer Jossan och så pratade pojkvännen något om en middag och jag vill verkligen göra allting! Men förnekelse är det bästa vapnet eller hur?

Idag så är det jobb som gäller (med basröst som alltid när jag är förkyld) och imorrn är jag äntligen ledig! Jossan är i stan och jag ska klippa mig. Det ska bli så skönt med en dag som bara är för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0