Guide for the day!

Ah nu är jag så där dålig på att uppdatera igen. Ingenting nytt har ju egentligen hänt dock, jag har jobbat.
Men pojkvännen har äntligen kommit hem! Med toblerone dessutom, så jag är glad. Det är så mycket roligare att ha honom hemma.

Igår var det ju våffeldagen så vi fixade ihop fullkornsvåfflor, det enda som fanns i affären i snabbmix. Jag är ju som bekant ganska hopplös i köket och tänkte att fullkornsvåfflor inte kan vara såå annorlunda. Turns out att de var ganska märkliga faktiskt men helt okej.

Nu sitter jag på jobbet igen, som guide dagen till ära och för tusan vad roligt det är! Jag passar inte alls i kostymen, det är det enda negativa och det säger ju verkligen något eller hur? Så här roligt var det länge sen jag hade på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0