Dagens...

...bästa: Det är sol ute! Äntligen!

...räddning: Kanelbullarna vi fick på jobbet. Socker gör verkligen underverk ibland.

...märkligaste: En besökare som kommer fram till mig vid två-tiden och frågar "are you sure you´re open?" Ehm, yes?

...jobbigaste: Dagens andra svimningsattack. På jobbet. Resultat? En bula i huvudet. Great.

...tråkigaste: Känslan av att vilja vara vem som helst förutom mig själv. Eller kanske vara mig själv men någon annanstans, ett helt annat liv. Det vore trevligt.

...skrattattack: När Charlotta berättar att japanerna ger gosedjur till maffian och får pengar för dem. Det vore väl något Bandidos?

...irritationsmoment: Ett blåmärke på handen som blir större ju mer jag rör mig. Suck.

...humör: Ganska kasst.

Kommentarer
Postat av: Sommer

Cheer up cutie!! :) Kommer till Stockholm på lördag o stannar i 7 dagar, hinner du ses o snacka ikapp? :)

2010-03-20 @ 21:22:16
URL: http://sommersresor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0