And I´m back!

Så nu är jag tillbaka! Blev några dagar med för lite sömn men himla mycket roligheter så igår somnade jag med boken på bröstet. Välbehövligt verkligen.

Tandställningen är på plats igen, efter några om och men. Jag var ju ganska (ehm tokless är nog mer rätt) på den men gick ändå upp kvart i sex dagen efter för att komma i tid till tandläkaren. Plötsligt mindes jag varför jag hatade att gå till tandregleraren när jag hade rälsen. Det dras och slipas och trycks på tänderna så man tror att de ska ploppa ur. Men nu sitter den, tänderna känns fortfarande lite lösa och jag måste ändå åka till den riktiga tandregleraren i veckan. Men tänderna är fortfarande raka och fina, vilket är huvudsaken.

Veckans höjdpunkt var torsdagskvällen när Daniel, en arbetskollega, gjorde sin debut som stand-up komiker. Hur coolt är inte detta på en skala? Han ställde sig upp för en publik och skulle få oss att skratta, på engelska none the less.
Men det slutar inte där, killen var riktigt riktigt bra också! Och hur modigt var det inte av honom?

Nä det var riktigt roligt att se och på ett jättetrevligt ställe, Liffeys i gamla stan. Det hoppas jag att jag kan gå på fler gånger!

Idag har jag tagit vara på det fina vädret och promenerat med min mor, köpt ett paraply till Paris (usch vad jag längtar!) och ätit en croissant för att drömma mig bort lite mer. Jag älskar det här vädret och Sundbyberg som är så mysigt. Men jag måste verkligen plugga nu, det går inte bra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0