Vernisage

Oj vad länge sedan jag la upp något här! Trodde absolut inte att det gått nästan två veckor men nu är jag tillbaka. De senaste dagarna har jag jobbat. Och jobbat. Och jobbat. Just ja, jobbat har jag gjort också! Men jag hann även med ett vernisage tillsammans med min mamma



Vernisaget var i en jättefin villa i Saltsjöbaden



Det var en hel del människor som letat sig ut en bra bit utanför stan. Förståeligt när tavlorna var så fina, de sålde slut under vernisagets första timme!



Min mamma var där



Men sen blev det så himla varmt så vi började röra oss hemåt igen, utan någon tavla. Bosses tavlor är sånna jag har i min perfekta, men påhittade, lägenhet som jag har i huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0