Ont i halsen

Okej, så jag är lite putt. Eller nä, bitter är jag. Det här var tänkt att vara min träningsvecka, komma igång så där ordentligt och jag har t.o.m hittat en massa spännande övningar som jag tänkte testa. Men så får jag ont i halsen. Jag vågar verkligen inte träna med ont i halsen. Det kommer nog från min friidrottstränare, kapten blod, som skrämde upp oss med skräckhistorier om hjärtsäcksinflamation som aldrig riktigt gick över och massa annat knäppt. Som bekant är ju inte direkt mitt hjärta det starkaste som skådats heller.
Alla veckor som jag önskat att jag fått ont i halsen så jag haft en ursäkt att ligga hemma i sängen och titta på tv då är jag frisk som en nötkärna men nu så passar jag på att bli sjuk.

Okej, jag är lite (läs: väldigt) överdramatisk,jag har ju faktiskt inte blivit sjuk än. Just nu kittlar det så där obehagligt i halsen men ingen feber än. Tack och lov. Jag kan ju faktiskt gå upp kvart i sex på morgonen för att jobba utan att vara helt förstörd. Det om något borde vara ett friskhetstecken.

Nä det blir till att dricka massa te idag och verkligen kurera mig. Och göra en Barney "when I get sick, I stop being sick and be awesome instead. True story"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0