Min cykel!

Åh jag är så sur! När jag kom och skulle hämta min cykel imorse hade någon försökt förstöra den! Turligt nog inte ordentligt, det var en buckla på cykelkorgen, lampan hängde på sniskan men den kunde jag sätta tillbaka och hon gnisslar lite mer än tidigare men annars var det inget större fel på henne. Men ändå, vad är det som är så roligt med att vrida loss min cykel ur stället och lägga henne på andra sidan?

Min fina cykel, men hon är okej åtminstone. När pojkvännen kommer hem (vilket är jättesnart :D) Har han lovat at vi ska smörja den lite och ta hand om den :)

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men oj, inte roligt,tur att det inte blev värre då!

Btv så saknar jag dig och staden jättemycket, hoppas vi hinner ses i sommar, klarar inte av att vara utan min bästa vän allt för länge ;)

2010-06-11 @ 01:55:01
URL: http://jemo89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0