Ledig!

Åh vad skönt det är att vara ledig! Sov så där jättelänge, åkte in till stan och åt lunch med Linda, pratade om allt knäppt som händer hela tiden, himla bra tjej det där, och åt glass och åkte sen hem och la mig i sängen igen. Jag skulle egentligen tränat idag men vad tusan, det var verkligen värt det att äta rabarberpaj med mamma och pappa istället.

En jättebra dag med andra ord och jag är inte vansinnigt sugen på att jobba imorrn om jag ska vara ärlig. Men snart är det dags för sommarens semester och förtusan vad skönt det ska bli! Ska försöka övertala bästa vännen att åka en sväng till London i sommar, innan hon flyttar utomlands. Vad tusan ska jag göra utan henne?? Du måste ju vara här i Sverige! Det kommer bli en hel del resor till Polen eller Tjeckien iallafall!
Pojkvännen och jag ska också iväg är det tänkt! T.o.m två gånger troligtvis så veckorna får gärna gå lite snabbare så semestern kommer snart.

Pojkvännen har förresten åkt ner till Nice för en vecka och jag saknar honom rätt mycket redan, fastän det bara gått 13 timmar. Inte för att jag räknar eller så. Jag är lite avundsjuk också, vill också vara i Frankrike. Speciellt nu när mitt franska ordförråd utökats med hamster och halstablett. Nä han får hemskt gärna komma hem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0