Träning

Ni vet när man går på pass på ett gym, när man lyckats sålla mellan alla tusentals klassen som erbjuds vill säga, och man drar iväg och har inte en aning om vad man ska förvänta sig? Vad betyder gult pass ellet blått eller vitt eller rött. Så kommer man dit, klarar sig igenom passet, märker att "hmm, det var ganska jobbigt" och vet att det kommer vara mycket värre nästa gång man går på samma pass för att man vet vad man har att förvänta sig?

I mitt fall var det inte riktigt så. Samma pass andra gången var tusen gånger värre.

Och jag har tränat en del förut, jag kallade min gamla friidrottstränare för kapten blod, men det enda jag kommer ihåg som jobbigare än idag var när vi kutade upp för hela hammarbybacken med skidklubben och vi stod och spydde högst upp.

Ja okej, jag är otränad och klagar men det var faktiskt riktigt kul. Efteråt. Extra betoning på efteråt. Att jag sprang på Cia på tunnelbanan gjorde saken ännu bättre.

Nu ska jag vila mina stackars ben och hoppas på att jag kan gå som en normal person imorrn. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0