Toppendag!

Vilken toppendag det varit! Tack för alla fina gratulationer! Jag hoppas att alla tacksms kommit fram!

Jag är så glad just nu, allt har bara varit så roligt och bra hela dagen! Först en jätterolig dag på jobbet med alla roliga människor, gratulationer mitt i natten, en jättemysig middag med föräldrarna och pojkvännen och oj så fina presenter! Jag tyckte ju att jag fått nog med presenter i julklapp och var mest glad över uppmärksamheten (haha ja, jag tycker att det är jätteroligt att fylla år) men så fick jag presenter ändå! Jag har alldeles för snäll familj!

Märkligt det där med födelsedagar ändå, är det verkligen barnet man ska fira? Inte mamman som led igenom förlossningssmärtorna? Eller båda föräldrarna för att de stått ut med en i, för min del, 21 år?
Not that I´m complaining, jag skulle vilja fylla år flera gånger om året!

Nu är jag alldeles slut! Jag är som ett litet barn, igår var jag så glad för att jag skulle fylla år att jag inte kunde sova så nu börjar ögonlocken sakta falla ihop. Sitter hopkrupen i nya pyjamasen och filten och är jättenyfiken på nya boken jag fick i present. Jag har sagt det va, att jag alltid har med mig fler böcker än en? Man vet ju aldrig vilken sorts bok man vill läsa! Himla nöjd var jag när Rory i Gilmore Girls tyckte samma sak. Om en person tycker något är han knäpp, om två gör det är det en religion. Detta är litteraturreligionen, något som min rygg inte är ett stort fan av.

Nej nu svamlar jag, bäst att krypa ner. Imorrn blir det lektion på FHS och sen stooor middag på Koh Phanang, i år firar vi i dagarna två!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0