Thai food!

Att vakna upp ensam efter att ha bott hos pojkvännen i nästan en vecka var inte alls speciellt kul. Haha jag har blivit så bortskämd med allt mys de senaste dagarna! Men nu, tillbaka till vardagen med allt vad det innebär, exempelvis hitta nytt jobb...

Hur som, klantig som jag är glömde jag min enda kursbok (en enda har jag att hålla reda på, typiskt) i lingvistik på jobbet sist så jag åkte ner en sväng, hälsade på alla och passade på att äta lunch. Tog en snabb runda på stan och åkte sen hem och tvättade.

Nu sitter jag myser i pojkvännens tröja och ska släpa mig in i duschen snart. I kväll blir det avskedsmiddag för Jossan på Koh Phangan innan hon och Erik drar till Val Thorens för vintern. Är det bara jag som är grymt avis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0