Söndag mitt i veckan!

Idag är min minisöndag! Hela veckan är full av jobb och plugg och allt möjligt roligt så idag var min ligga-i-sängen-hur-länge-som-helst-fast-jag-är-vaken-dag! En sån behöver man ibland.

Men nu är jag äntligen uppe! Lektionen igår var jätterolig, min klass är fylld med trevliga och jätteintressanta människor, för att inte tala om min lärare som inte bara är advokat utan också inbitet aikfan. Bättre än så blir det inte.

Jag har alltid tänkt på advokater som väldigt seriösa, strikta, peka med hela handen-människor men efter två lektioner på SU och de två advokater jag träffat där, som också är de enda jag träffat någonsin, hoppas jag att alla är lika roliga som de är. Två som skojar mer och som pratar mer om allt annat än sitt ämne har jag nog aldrig träffat på. Skoj är det och det gör det värt att stå ut med besserwissern i min klass som jag helst av allt vill kasta suddigum på. Blä.

Idag ska jag iväg och kika på en ryggsäck och nya pennor, det roligaste som finns! Det kan man aldrig göra för ofta!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0