Slonkdag

Oj vilken lat dag jag haft idag! En riktig slonkdag som min momma skulle sagt men så skönt det har varit! Jag har suttit i pyjamas hela dagen och redigerat bilder och kollat på gamla avsnitt av the Hills. Har jag någonsin nämnt hur mycket jag tycker om the Hills. Några hundra gånger kanske, haha.

Jag har också försökt mig på att fixa lite med designen på bloggen men html-koder är verkligen inte min starka sida. Efter några timmars arbete ser den fortfarande ut som när jag började men vad sjutton, skam den som ger sig right?
För mig är det lite som hjärnkirurgi och rymdfysik-på samma gång.

Ikväll fortsätter mysdagen med film med mamma och pappa. Det var ett tag sen vi hade en riktig Vikströmskväll så det känns skönt. Imorrn blir det jobb igen, can´t wait :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0