Skola!

Fy tusan vad otaggad jag är på att ta mig till universitetet ikväll! Missförstå mig inte, jag älskar vintern och snön men snöstorm? Ingen stor favorit hos mig. Mitt hår fungerar inte heller som modellerna i alla shampooreklamer heller; om jag sätter på mig en mössa blir mitt hår platt, inte så där stort och fint som på tv.

Tanken på att sitta där till tio ikväll är inte heller speciellt uppmuntrande men vad tusan, själva lektionen blir nog kul!

Det är kul att tänka på hur jag var när jag var yngre och gick i skolan. Jag skulle alltid sitta längst fram, prata hur mycket som helst, räcka upp handen hela tiden och var den som var minst intresserad av rasterna. Nu för tiden sitter jag helst längst bak, pratar fortfarande ganska mycket men håller mig ganska mycket för mig själv. Det kanske är dags att ta tillfället i akt att ändra på det nu? Jag kanske ska prata med bordsgrannen för en gångs skull?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0