Problemo...

Bakgrund: Jag har en garderob i mitt rum som är ganska full. Inte så att hyllorna är på väg att kollapsa och allt hänger utanför men det är inte speciellt mycket utrymme kvar heller. Plus några byrålådor.
Pojkvännen säger att allt jag har är snyggt, vilket han måste säga eftersom han är min pojkvän. Min mamma tror att skjorta är ett vinnande kort i alla situationer. Pappa sitter mest och muttrar om svenska skidlandslaget.

Väder: Det är kallt! Idag är det minus tolv grader, det är halt, snö överallt. Med andra ord; ordentliga skor och varma kläder. Inga klackar och inga strumpbyxor.

Problem:

Jag har inget att ha på mig!


Haha ja, så här är det varje gång jag ska ut. Jag hoppas ända in i det sista att jag ska hitta en hemlig låda i min garderob med de perfekta kläderna men märkligt nog händer det aldrig. Ändå slutar det alltid bra efter att jag tokstressat de sista minutrarna innan jag måste springa till tunnelbanan. Kanske dags att sluta stressa så mycket? Troligtvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0