Hockey!

Igår var jag på hockey i Nynäshamn. Vi var ungefär tre Lidingö-fans och femtioelva i Nynäsklacken men inte hjälpte det inte. Lidingö vann och jag var så stolt. Hockey är kul! Risken är ganska stor att pojkvännen skapat ett hockeyfan som vill vara med på alla matcher. Haha poor thing









Inte ens hejarklackens fina ramsor (som bland annat var att uppmana stackars Kim, vem det nu var, att åka och byta så fort han kom in på isen, haha) lyfte Nynäshamn och Lidingö vann med 0-3. Woho! Sen blev det sen middag innan jag åkte hem. En jätterolig lördagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Chassi

Hihi! Vi två är lika nördiga!

Jag gillar Amerikansk fotboll nu och du är snart ett inbitet hockeyfan ;)

E hälsar att han vill kolla lite hockey han med (och jag såklart)

2010-01-17 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0