Den bästa födelsedagen jag haft i år!

Ja okej, så det blev lite konstigt. Det jag menade var att det var en av de roligaste födelsedagarna jag haft någonsin.
Vi var på Koh Phanang och jag som födelsedagsbarn var den enda som hade nog med armutrymme. Mysigt var det och jag hoppas att vi börjar göra det oftare. Jag hade världens bästa kväll!



Tokigt god mat var det!



Så mycket roligt folk! Vi lyckades få ihop 14 personer, tack allihopa! Ni gjorde min födelsedag alldeles fantastisk. Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger men jag är verkligen jättejättejätteglad att ni alla kom! Jag var ganska dålig på att fota under kvällen dock så alla kom inte med på kort. Det ångrar jag idag!



Presenter fick jag också! Många hintar om att jag ska flytta hemifrån, försöker ni säga mig något? Haha.



Och en födelsedagspuss!

Sen rörde vi oss hemåt efter en alldeles alldeles perfekt kväll! Thanks guys!

Och, som ni vet, om ni inte vill vara med på bild här i bloggen, skrik till så tar jag bort det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0