Världens bästa tandläkare!

Jag borrade mitt första hål idag! Jag var toknervös innan, jag avskyr verkligen tanken att hålla på att peta i munnen med något vasst. Usch usch usch. Sen hjälpte det verkligen inte att höra alla skräckhistorier om hur ont det gjorde på alla andra, jag kan inte för allt i världen minnas vad jag hade för bra anledning till att fråga om det. Det var en ganska lätt match att räkna ut sannolikheten för att någon skulle berätta hur behagligt det är att laga ett hål. Den är så liten att den inte ens finns.

Men jag har världens bästa tandläkare! Det var helt galet, hon visste precis vad hon skulle säga, jag kände inte ens bedövningen, slumrade när hon borrade och vips var det klart! Det gjorde mer ont när hon tog bort tandstenen än när hon gjorde ett stort hål i min tand.

Så jag åkte därifrån, tusen kronor fattigare men jäkligt tacksam för att mina föräldrar hittat en så bra tandläkare åt oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0