Tröttmössa

Usch vad jag är trött och otaggad och har inte alls lust att ha lektion i tre timmar i eftermiddag. Jag hatar dagar som den här, när allt bara känns så omotiverat. Jag vet inte ens vad jag ska skriva här idag, jag har inget roligt att berätta.
Jag är inte alls deppig, jag har det verkligen verkligen bra, idag är bara en seg dag. Jag hoppas på att den blir bättre, jag tippar på att så fort jag kommit till skolan så kommer jag vara taggad igen.

Nä för tusan, jag ska hoppa in i duschen så det blir nog fason på mig.

Kommentarer
Postat av: Sommer

Haha när inget annat funkar, hoppa in i duschen! XD

2010-02-03 @ 00:01:09
URL: http://sommersresor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0