Repmåndag!

Ja idag visar sig min dåliga humor från sin bästa sida! Haha herregud, ibland undrar man ju vad som blev fel.

Helgen har varit jätterolig, därav det dåliga bloggandet. I lördags hängde pojkvännen och jag hemma hos Eddy innan vi drog vidare för att fira pojkvännens syrras födelsedag. Vi hamnade på KGB, ett riktigt schysst ställe med det bästa från Ryssland, inklusive en kalaschnikov i plast att dricka sprit ur och ett dansgolv med vad som lät som rysk folkmusik på speed. Trevligare folk får man leta efter och jag skrattade så jag grät till alla knäppa historier. Och jag som tyckte att jag råkade ut för sjuka grejor!

Pojkvännen är väldigt omtyckt av det gänger och jag var helt godkänd tills min mörkaste hemlighet kom fram och krossade den fina fasaden... jag är aik:are.
Det var inte bra alls men som Niclas sa; i ett förhållande måste man ju ha något att bråka om.

Haha bless them, det var en riktigt rolig kväll! Ge mig lite tid så ska jag nog lyckas omvända dem!

Idag är det dags för rep med bandet igen! Can´t wait, två nya låtar; en vi ska göra om så den blir lite soulig och en som är tidigare unreleased! Det är svårt att förklara hur kul jag tycker att det är att sjunga med bandet! Nu börjar det släppa lite, jag vågar göra bort mig, sjunga fel, experimentera lite och det är så sjukt kul!

Nu är det dags att åka mot stan, mitt fina armband har gått sönder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0