Presenter?

Paltkoman håller i sig och jag har fortfarande inte kommit upp ur soffan. Mitt liv är extremt händelserikt nu för tiden, jag har mindre panik för att jag inte har fullt så mycket att ta mig till. Blä.

Hur som, i helgen blir det det fullt upp i allafall! Det blir en sväng till Uppsala för att fira en kompis födelsedag, sen ett besök på Liljevalchs vårsalong med mamma och sen en inflyttningsfest. Nu är ju det stora problemet; vad tusan tar man med sig som present? Ett godisträd kanske? Ett sånt där man gjorde i mellanstadiet, med en gurka i en kruka och instuckna tandpetare med geléhallon på? Jag har verkligen ingen som helst aning! Sprit kanske? Alltid uppskattat, haha! Om man ger bakprylar kanske man får fikabröd på jobbet? Eller en jättekomlpicerad bok så att jag verkar väldigt smart? Godis kanske? Palt? Herregud.

Nej jag måste verkligen ta mig i kragen nu och åka in till stan och lägga två lax på ett busskort. Oh the joy!

Kommentarer
Postat av: Chassi

Jag gillade godisträdsidén... Om det varit JAG som hafgt inflyttningsfest eller födelsedagskalas hade jag önskat mig en sån ;)

2010-02-03 @ 21:57:24
URL: http://chassi.blogg.se/index.html
Postat av: ullie

haha ja det måste jag lägga på minnet ;)

2010-02-05 @ 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0