Jävlar anamma!

Stavas det så? Hur som, jag har blivit utmanad. I en längdskidtävling. Vilket skapar en del mindre utmaningar

1. Jag har inte åkt längdskidor sen jag var sju. Typ. Jag är ju utförsåkare i själ och hjärta.

2. Min kondition är i botten. Nä förresten, i källaren är den. Det kommer bli tungt.

3. Jag har inga armmuskler. Alls.

Och det finns inget alternativ än att göra mitt bästa. Jag ska vinna.

Med andra ord, nu drar träningen igång på allvar igen, jag har några veckor på mig att komma i så bra form som möjligt. Någon där ute som har några bra träningstips?

Kommentarer
Postat av: bananna

Österlisa Islandshästar erbjuder djup snö att pulsa i, vattendunkar att lyfta och greyhounds att springa ikapp med. Mer info finns på www.osterlisa.se

Välkommen!

2010-02-21 @ 16:41:02
URL: http://osterlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0