Två dagar kvar!

På måndag åker vi!

Sitter och läser guideböcker för fullt nu och kommer fram till tre saker:

1. Lonely Planet gör jättebra guideböcker. För folk med äckligt mycket pengar.

2. När jag läser om att man kan hänga med på inlines-turer kan jag inte låta bli att undra om folk i Paris verkligen gör det eller om vi kommer se horder av turister i hyrda inlines och för stora hjälmar? (Lite som vi brukar se utanför jobbet när det kommer trettio pers på sånna där seg-ways? Heter de så?)

3. Paris kommer nog vara alldeles fantastiskt.

Det känns väldigt skönt att jag blir mindre och mindre stressad ju närmre resan jag kommer. Allt är klart, barnvisningarna igår gick jättebra, allt har hunnits med, det enda som är kvar är att tvätta, packa och gå upp jättetidigt på måndag morgon.

Ikväll med misäröl som Anna kallar det. Hon har skrivit högskoleprovet och jag har jobbat hela dagen så uppmuntring behövs. Amanda hänger på och Marcus! Woho!

Kommentarer
Postat av: Sommer

Haha MÅSTE SES!! Ofta de har turer på inlines när större delen av Paris e i kullersten XD

2010-04-10 @ 13:14:59
URL: http://sommersresor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0