Tre dagar kvar!

SNART ÅKER VI!!!!

Det ska bli så tokigt kul att jag håller på att spricka! Jag vill åka nu! Sakerna som ska med ligger redan framme, jag är där i tanken redan. Men först är det några dagar med jobb för min del, högskoleprovet för vännerna, lite fika och ölandet och så klart, hänga lite med familjen innan vi åker. Det kommer gå så fort så fort! Woho!

Jag är ganska (läs:jätte) nervös för imorrn, ska guida en massa barn och det är ju som bekant lite värre än att guida vuxna. Vuxna visar ju åtminstone inte att de är uttråkade, barn är ju så ärliga att man blir lite skraj. Om jag är tråkig kommer jag få höra det. Och jag är verkligen jättedålig på att hitta en balans mellan att sätta stopp för att de kutar runt som dårar och att göra det så mycket att det känns som att de är i skolan. Det är lite allt eller inget för mig, för hur tusan vet man när man kan rucka lite på reglerna och när man ska vara stenhård?

Min mamma är bäst på det där men hon är ju så klart inte hemma.

Men hur farligt kan det vara? Jag menar, jag kan ju grejerna! Typ. Mer än de flesta varje fall så det är bara att köra på right? Plus att om jag verkligen suger är det bara jag som vet det. Det är ju inte direkt som att samma barn kommer på varje barnvisning. Right??

Jag är så himla stressad inför allt som måste fixas innan resan men jag tror att det mesta är klart... Jag har anmält mig till högskolan till hösten, jag har växlat pengar, jag har handlat det som behövs, jag har hittat mitt pass. Det borde bara vara att flyga iväg eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0