Idioter till grannar

Åh jag är så arg! Jag har sånna otroliga IDIOTER till grannar! Nej det är inte okej att spela musik på högsta volym så det ekar i hela huset fram till halv sju på morgonen. Och om man nu gör det kan man väl fy fan byta låt mer än två gånger?

Det var det som hände igår, från tolv på natten till fyra på morgonen fick vi lyssna på Michael Jacksons Thriller och från fyra till halv sju var det en asdålig technolåt som spelades. Skivan verkade förövrigt ha gått sönder eftersom den fastnade på samma ställe stup i kvarten. Till slut ringde vi polisen men de har ju bättre saker för sig på påskafton (som att stoppa fjortonåringar från att supa ihjäl sig) och vid halv sju slutade äntligen eländet. Men idag är jag arg! Jag vet att jag låter som en gammal tant men asså, jag vill verkligen kunna sova fyra på morgonen. För jag vill kunna gå upp i tid på morgonen utan att vara astrött. Och om man nu vill lyssna på musik då KAN MAN VÄL GÖRA DET UTAN ATT VI ANDRA SKA TVINGAS GÖRA DET OCKSÅ??!!

Nu ska jag skriva en arg lapp.

Kommentarer
Postat av: Sommer

Störningsjouren?

2010-04-04 @ 22:48:28
URL: http://sommersresor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0