En dag kvar!

VI ÅKER IMORRN!!!

Om några timmar är vi på väg till arlanda! Nervös och pessimistisk som jag är, är jag liiite orolig för att något ska gå fel på vägen till flygplatsen. Med min vanliga otur kommer jag säkert ramla, slå en kullerbytta in till en annan in-checkning och hamna i Borås. Typ. Eller så kanske bara tåget är försenat. Därför vill jag att vi ska vara där två timmar innan, vilket får pojkvännen att titta trött på mig. Det kan ju vara för att vi då måste åka från centralen halv fem på morgonen men ändå! Tänk om vi inte skulle komma iväg...

Igår höll jag på att få en mindre hjärtattack när jag inte hittade kameraladdaren. Som jag sen hittade. På skrivbordet. Jag har en mindre släng av resfeber. Okej en stor släng av resfeber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0