090910

Godmorgon!
Jag lyckades vakna jättepigg och glad imorse, har troligtvis rätt mycket att göra med att gårdagen blev så bra och att jag inte jobbar idag och att jag egentligen inte har något jag måste göra. 
Planerna för idag är att ta mig in till stan och först möta upp Linda för en mycket mycket mycket försenad fika. Grundtanken var att vi skulle träffats för flera månader sen men något har hela tiden kommit i vägen. Med andra ord kommer vi sitta och fika tills fiket stänger om vi ska hinna ta igen allt. 
Sen blir det till att träffa Cia :) Det är verkligen märkligt egentligen hur man kan träffa någon på ett jobb som man klickar så bra med som jag gör med Cia. Sen är det alldeles perfekt att hennes familj hade bestämt sig för att flytta till förorten jag bor i, så nu är vi grannar med tre minuters gångväg mellan oss.
Vi har iallafall beslutat oss för att göra något som även kan räknas som kurerande av min lunginflammation. 
Den tionde september 2009 kommer att bli en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0