Today´s gonna be a good day

Det negativa med att ha städat ur garderoben och slängt det mesta är att jag nu inte har något att ha på mig (läs: vill ha på mig). Tricky, very tricky. Så är det ju kallt också, det gör det ju ännu krångligare. Jag har ju ungefär lika bra blodcirkulation som en vampyr så jag fryser mitt i sommaren.

Men nu ska jag sluta klaga, jag har hittat strumpor och det är en bra start :)

Idag ska jag försöka få tag på Frida och tvinga henne att dricka kaffe med mig. Sen ikväll blir det bio med le boyfriend. Och idag startar även sjätte säsongen av The Hills, woho!

Bra dag, mycket bra dag



Mössa kanske? Haha

Kommentarer
Postat av: Sommer

Hehe den där minen låtsas jag bara om att jag inte såg ;) Men tröjan e snyggast ;P

2009-10-01 @ 06:09:44
URL: http://sommersresor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0