The lost symbol

Gick förbi Pocket shop idag och där var den, fortsättningen på Robert Langdons äventyr bland religiösa symboler hemliga brödraskap! Som jag har väntat! Där stod jag, med den inbundna boken i min hand, och lyckades precis hindra mig själv från att köpa den och ta med den hem. Varför? För min väska väger redan alldeles för mycket och jag har inte lyckats lista ut vad det är jag har i den som egentligen väger så mycket.
Jag avskyr verkligen att läsa inbundna böcker, det är som att ha en otymplig tegelsten i handen som man ska balansera samtidigt som man går igenom tunnelbanespärren, läser och dricker seven eleven-latte samtidigt. Och nej, jag vet faktiskt inte hur många gånger jag gått in i folk, pelare eller snubblat över mina egna fötter när jag gjort allt detta samtidigt.
För övrigt kostade boken 299kr och det tyckte t.o.m jag var lite väl dyrt.

Så jag lämnade kvar den och räknar nu ner tills den kommer på pocket och kommer troligtvis tjata om det tills jag läst den :) Men det är ju Robert Langdon!



Bild från www.telegraph.co.uk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0