the boyfriend fit

Var ute och shoppade igår med that special someone (eller kungen som han själv önskar att kalla sig i min blogg. Jag har inte riktigt gett med mig.) Jag har fått helt dille på jeans med "boyfriend fit", ni vet jeans som är lite baggiga, som om man snott pojkvännens byxor. Vilket för övrigt var precis vad jag gjorde för några veckor sedan, blev kär och har sen dess letat och letat och letat efter ett par egna.
Så igår blev jag intvingad på Carlings för ett ordentligt sista försök och fick förklarat för mig av expediten att om man vill ha the boyfriend fit, ja då är den enklast att köpa killbyxor. Logiskt och bra.
Och där, i den lilla Carlingsbutiken, hittade jag dem äntligen! Ett par mörka jeans från Diesel som är tokigt snygga och så galet sköna att jag överväger starkt att skippa allt vad tajta jeans heter.
Och det bästa av allt? Det är precis sånna som Herr Speciell vill ha. Men jag hade dem först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0