Sjukling

Jag blev ju sjuk i tisdags förra veckan med massa hög feber och jobbig halsont och allt sånt. Och okej, jag kanske var tillbaka på jobbet och i farten liiiite för tidigt efter att ha fått medicin mot det och jag kanske borde tagit det liiiite lugnare de första dagarna efteråt (läs:inte gått på kräftskiva på jobbet) men nu håller jag på att bli tokig. Jag har lock för ena örat sen tre dagar tillbaka så jag hör ingenting på höger öra samtidigt som det susar i hela huvudet OCH jag hostar som en kedjerökare. Det fina i kråksången är att mamma är precis likadan, minus locket för örat, så vi stör inte varandra åtminstone. 
Men dagens första aktivitet blir att ringa sjukvårdsupplysningen ännu en gång och höra vad jag ska ta mig till. Vad tror ni om telefonkön, en-två timmar? Eller kan jag ha sån tur att jag är den enda som ringer så här på morgonen?
Troligtvis inte men hoppet är det sista som lämnar en. I´ll let you know how it goes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0