Pros and cons

Saker som gör mig glad just nu



Att trä om filmen på jobbet är ganska enkelt när man väl lärt sig det men det ger mig fortfarande ett mindre nervöst sammanbrott varje gång jag ska göra det. Efter att ha bett Eddy kolla att allt såg bra ut hittade jag det här på filmschemat. Små saker kan verkligen göra ens dag.



Hittade jordens godaste crepes idag på en promenad i stan med pojkvännen, något t.o.m han höll med om. Vanligtvis kan vi inte tycka samma sak om så vårt liv hängde på det. Ordet "piskatgrädde" borde förövrigt tas med i nästa utgåva av Svenska Akademins Ordlista.



I min nyköpta Cosmopolitantidning hittade jag denna och kunde inte sluta fnissa. En kvarlämnad tampong är ju faktiskt det första tecknet på giftemål, barn, villa och volvo, inte alls att man har en fullt fungerande kropp. Killar är roliga ibland.

Saker som gör mig mindre glad

Min enorma monsterfinne jag fått på kinden. Växer den lite till kan den klassas som en egen kontinent och sitter precis mitt på kinden. Någon annan som tror att ingen kommer titta mig i ögonen imorgon?



Kommentarer
Postat av: Sommer

Håller med! Det är de små sakerna som gör det! Så en stor finne betyder ingenting! :D Simpel logik eller hur? ;)

2009-09-06 @ 21:35:37
URL: http://sommersresor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0