Nedräkningen har börjat

Så nu är vi ordentligt igång! Jobbar just nu på ett stort kvällsevenemang med 700 gäster så det har varit en del att göra. Nu har vi en lugn stund när alla sitter och äter så jag passar på att plugga. Försöker plugga åtminstone, är alldeles för trött för det så jag sitter mest och stirrar på samma mening i flera minuter.

Det har gått bra än så länge *peppar peppar, ta i trä*. Jag har pekat med hela handen och donderat en hel del och sånt är alltid kul. När jag gick i gymnasiet fick jag höra att jag har en kvinnlig ledarstil och är väldigt medhörlig men den har försvunnit helt på senaste tiden. Nu är det diktatur som är grejen.

Nu har vi cirkus fyra timmar kvar innan vi får åka hem och min kollega sitter just och suckar över min högskoleprovsbok. Jag förstår henne, det måste ju ändå vara det tråkigaste man kan göra; att skriva högskoleprovet. Märkligt nog lockar det fram min vinnarskalle så nu jäklar ska jag slå fjolårets resultat!

Bäst jag börjar plugga.

Kommentarer
Postat av: Sommer

HAha diktatür! ;P

2009-09-14 @ 23:15:44
URL: http://sommersresor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0