Livet i the city

Lyckades komma i säng i hyfsad bra tid igår, efter att ha möblerat om mitt rum. Mer exakt, flyttat skrivbordet och ställt det framför fönstret istället. Jag har redan märkt hur mycket bättre jag trivs så här, känner mig som Carrie i Sex and the City när jag sitter och tittar ut genom fönstret och skriver på min macbook samtidigt. Dock kommer inga inlägg och vare sig mitt eller mina vänners sexliv any time soon. Hehe.

Min miniorchide som står framför näsan på mig är min nya favoritblomma.

Nu hade jag tänkt klä på mig och sen åka in mot stan för att kika i affärer och, som sagt, försöka rädda det som räddas kan från mitt minneskort. Håll tummarna will you, jag hoppas verkligen att det funkar! Börjar jobba först vid fyrasnåret och slutar inte förrens halv tre i natt så jag måste nog bunkra upp på lite godis att äta ikväll också. Jag lyckas ju knappt hålla mig vaken så länge när jag är ute och svänger mina lurviga på krogen så det blir till att kämpa ikväll. Ingenting slår ju när jag och en kollega jobbade från fem på eftermiddagen till halv fem på morgonen. Suck.

Nä, ikväll blir det förhoppningsvis lugnt och lite tid över till högskoleprovsplugg. Skulle verkligen behövas.


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0