Jag, pojkvännen... och Andreas Wilson

Vi var alla på Harry B James igår och kollade på matchen mellan Barcelona och Inter. Och fast det är lite klichéigt att säga; han var ganska kort i verkligheten. Andreas Wilson menar jag.
Tyvärr blev det ingen seger för Barca men det var kul att vara där och kolla och ännu roligare blev det i takt med att en grupp Barcasupportrar blev mer och mer berusade och trodde tillslut att alla skott mot Inters planhalva var mål. Det tjoades och tjimades rätt mycket :)
Idag tar vi itu med ännu mer högskoleprovspluggande. I ärlighetens namn är jag rätt nöjd med mitt förra resultat så den yttersta udden av paniken finns inte riktigt. Nu känns det mest rätt kul att utmana sig själv till att bli lite bättre. Men usch vad tråkigt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0