Hmm

Det är svårt att ha en blogg. Jag kan ju inte berätta var jag jobbar, jag kan inte berätta vad vissa heter på riktigt och det här med smeknamn är krångligt.
Frågan är hur man nu löser detta. För det vore väldigt skoj att ha en blogg. Och det vore väldigt svårt att inte nämna vissa när vi umgås så himla mycket. Kanske ska ta till mitt intresse för litteratur och ge alla namn från mina favoritböcker? Det vore precis så perfekt nördigt för mig! Så får det bli!

Nu när allt det är avklarat kan dagen fortsätta. Arbetsdagen börjar vid fyra-tiden, vilket betyder en extra lång sovmorgon. För tillfället ligger jag nerbäddad i sängen och har inga planer alls på att gå upp inom en snar framtid :) Det är något speciellt med att ha lägenheten helt för sig själv och att kunna ligga kvar i sängen med datorn i knät utan att ha dåligt samvete. Det mest ultimata vore dock att ha den där special someone brevid mig och mysa med och pussa lite i nacken.

Nej, nu är det faktiskt dags att gå upp. Funderar på att åka förbi Löplabbet på väg till jobbet och köpa nya träningsskor. Alltid hemskt pinsamt att springa på det där löpbandet men man hittar ju bra skor! Och mina stackars fötter slipper få blåsor överallt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0