Helvetesjävlaskit!

Fan fan fan! Jag tog massor med fina bilder idag på kollonilotten som jag verkigen såg framemot att tanka in i datorn och börja redigera och vad händer? Jo något har hänt med minneskortet så alla bilder är troligtvis borta. Om jag inte vore så kär i min kamera hade jag kastat den i väggen. ALLT ÄR BORTA!

Jag ska svänga förbi Kameradoktorn imorrn innan jobbet och hoppas hoppas hoppas att bilderna går att rädda på något vänster men jag är inte speciellt hoppfull.

Fan också!

Kommentarer
Postat av: Frida

Å nej! Min laptop for i golvet, så jag har förlorat sommarens alla bilder :( Det gör ont i själen!

2009-09-13 @ 23:27:21
URL: http://fridalinnea.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0