Fröken duktig

På de senaste rasterna på jobbet har jag lyckats med följande:

Anmält mig till en kvällskurs på Stockholmsuniverstitet i lingvistik. Närmare bestämt språkhistoria och språkförändring OCH med största sannolikhet kommit in.

Ringt till SATS om mitt träningskort för hösten. Nu kommer jag också i fortsättningen kunna träna alla dagar i veckan, alla tider, för studentpris. Nice!

Anmält mig och betalat registreringsavgiften för att skriva högskoleprovet i oktober.

Hittat numret till min frisör så jag äntligen kan göra något åt mitt trollhår.

Lyckats få reda på hur man beställer ett nytt bankomatkort.


OCH jag har även hunnit jobba under tiden.

Kommentarer
Postat av: Frida

Darling! Vilket flyt du har! Själv ligger jag nedbäddad i soffan, och drickerdrickerdricker juice (som i övrigt inte smakar någonting då förkylningen är hemsk :( ) - för visst gör vitaminer så att man blir frisk över natt och kan dansa på bord imorgon kväll? Haha, men jag saknar dig! Hoppas att vi kan ses snart! Puss

2009-09-11 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0