Dunderfrukost

Godmorgon! 
Efter en natt med cirkus två timmars sömn är jag rätt mör. Har precis ätit en dunderfrukost och hoppas lite på att den ska få mig att orka dagen. Och kvällen. Och natten blir det ju, ska jobba en lördag som denna och slutar vid ett. 
Så nu är tanken att jag ska komma härifrån snart så jag kan fixa nya träningsskor som jag tjatat om i flera dagar nu för att sen ta mig till jobbet. Vad jag vill göra däremot är att få hit pojkvännen och krypa ner i sängen igen, eller promenera in till stan med Frida och dricka en latte på Melqvist vid St Eriksplan. Man har inte druckit en latte om man inte har provat den. 
Nej dusch nu! Sen packa allt och inte glömma plånboken som jag gjorde igår och sen bege mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0