"Det var en bubbla, det här är min verklighet"

Jag är nyklippt och supernöjd! Frisören var så underbart bra, inte bara var hon duktig på att klippa, hon förstod att jag aldrig orkar stå och fixa med håret på morgonen så hon tipsade om grejer jag kan göra som inte betyder att jag måste gå upp en timme tidigare än nu. Och håret är så fin färg och fint klippt och alldeles alldeles...underbart. Jag har t.o.m lockar i håret (!). Självfall som det heter och som aldrig någonsin kommit fram förut.
Efter klippningen mötte jag upp Frida vid Åhléns och vi pratade och pratade och pratade i timmar. Det går så lätt, vi vaknar upp efter ett tag av att halsen värker för att vi pratat och skrattat så mycket. Att hon bodde i Grekland hela sommaren var inte alls roligt men nu är hon äntligen hemma! Och det betyder: massa nattliga äventyr på stan :)
Idag har jag också hittat byxorna jag skrev om i ett tidigare inlägg och de var precis så fantastiska som jag trodde. De sitter som ett smäck som min mamma sa när hon kom hem. Jag har inte ens en tanke på att lämna tillbaka dem.
Oj vilket ytligt inlägg det blev men det behövs ibland. Jag är lite deppig just nu och små saker, som att jag tyckte så mycket om byxorna eller att frisören var grym på huvudmassage, det lyfter mig lite.
Nu väntar middag, sen fotboll me le boyfriend.
Haha kan man ta en seriös bild på sig själv med datorns kamera? Men hårfärgen måste visas för den är så fin :)

Kommentarer
Postat av: Sommer

Fin! :) Jag ser inga problem med ytliga inlägg (A) (hehe men bilden var sådär lagom seriös, det håller jag med om ;) )

2009-09-17 @ 02:44:04
URL: http://sommersresor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0