Dagen efter

Efter att ha burit, släpat, dragit, klättrat, krupit, blivit skrämd från vettet av Cia när hon hittat en gigantiskt stor spindel, brutit av en nagel, svettats, pustat och skickat iväg jobbkostymen på kemtvätt till klockan halv tre på morgonen är jag rätt mör. Nu är det verkligen dags att komma igång med träningen igen! 
Kom innanför dörren här strax efter tre och lyckades t.o.m uppbåda så mycket energi att jag tvättade bort sminket och borstade tänderna. Och det har nog aldrig varit så skönt att få komma hem till sin egen säng och sova till man vaknar. Tycker rätt synd om Cia dock som var tvungen att gå upp vid sju igen för att åka till skolan. 
Tänkte slänga mig i duschen och sen börja plugga. Usch, jag har verkligen ångest för det där provet men det släpper så fort jag kommer igång. Om jag någonsin kommer igång...
Nä, dags att slå slag i saken! Eller kanske krypa ner i sängen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0