And now, something completly different

Egentligen har jag massor att berätta om helgen men jag vet inte var jag ska börja så det får vänta. Istället blir det något helt annat.



Mina föräldrar åkte på en kryssning i mars i år. Från varje plats vi besökte har jag en sån här kaffebild



Jag blev kär i Malaga



Chokladbuffé på The Norweigian Jade



På väg in till Madeira



Min pappa fick en födelsedagstårta när han fyllde år



En liten flicka gömd i en blomrabatt. En av få bilder som fortfarande fanns på minneskortet



En gång för länge sen sjöng jag nationalsången i Sveriges Radio



I somras åkte vi till Fjäderholmarna och gömde oss under ett träd när det började regna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0