Uppsala

Idag styrdes kosan mot Uppsala. Var så länge sen vi var på landet och tittade till allt så jag fick med pojkvännen på en heldag. Kikade i domkyrkan, åt jättegod mat, kikade i affärer och hann med att träffa Amanda och Adam som nu för tiden bor där. Tanken var att härma metrobloggen.se/niotillfem och beskriva min dag i bilder med en timme mellan varje bild. Men sen hade jag så roligt att jag glömde bort kameran. Men här är några åtminstone



Väntar på att pojkvännen ska plocka upp mig. Mina älskade skor är trasiga!


På väg mot Uppsala! Och han blev inte ens arg när jag råkade irra bort oss lite (läs: rätt mycket).


Mitt fina landställe


Uppsala domkyrka har blivit modern


Inte den klaraste bilden kanske men jag tycker om den


Lovade en skobild också. Sen hade vi så mycket för oss att jag glömde bort allt vad kamera hette. Helt underbar dag hade jag idag, så här borde fler dagar vara!

Kommentarer
Postat av: Frida Linnea

haha how sad am i :P

jag har startat en ny blogg :)

men berätta! vilken film såg ni?

2009-11-07 @ 00:57:08
URL: http://fridalinnealovesshoes.tumblr.com
Postat av: Chassi

Du är lite dålig på att uppdatera tycker jag!! ;)

2009-11-12 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0