Trötter

Datum: 091019
Tid: Ingen aning, orkar knappt öppna ögonen. Tippar på runt elva.
Väder: Fint väder! Sundbyberg visar sig från sin bästa sida!
Antal timmar sömn: Ehh typ..sex kanske.
Allmänt tillstånd: Ganska bra, men tokigt trött.
ETD: Typ nu!

Ugh, kvällsjobbet igår drog över med en timme så halv fyra imorse kom jag innanför dörren. Att jag är trött idag är en underdrift men det mesta gick bra igår. Förutom några saker som jag verkligen verkligen verkligen hoppas löser sig utan massa tjafs. Håll tummarna.

Nu ska jag iväg och träffa emmy för en fika och sen åka och hälsa på far min. Sen planerar jag att däcka på soffan vid åtta ikväll, låter som en av mina bästa idéer. Imorrn; Chokladmässa!

Kommentarer
Postat av: Sommer

Hehe har jag missat nåt eller ligger du 10 dagar före oss? ;P Sov gott sötis, o ha det RIKTIGT RIKTIGT kul på chokladmässan! :D E bara megaavundsjuk ;)

2009-10-09 @ 18:00:55
URL: http://sommersresor.blogspot.com
Postat av: ullis

haha som sagt, båda ögonen var inte riktigt öppna

2009-10-09 @ 21:50:20
URL: http://ulricavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0