The Hills

Haha okej, så jag är lite pinsam. Jag har blivit fullkomligt hooked på mtv-showerna The Hills och The City. För er som inte vet vad det är så är de "reality"shower där man i The Hills får följa några rika, unga och snygga människor i LA och The City är detsamma, fast i New York. Det enda som händer i serierna är att det skapas massa drama och huvudpersonerna går och äter lunch tillsammans för att skvallra om det.

Jag vet själv hur illa det låter men det är så otroligt underhållande! Just för tillfället tjafsar en av tjejerna om något som kallas Girl Code. Tydligen är det så att man aldrig aldrig aldrig ska dejta en annan tjejs ex. Aldrig. Vilket borde göra det svårt eftersom...är inte nästan alla killar någons ex? Jag förstår verkligen att det kan bli knasigt om man skulle dejta sin bästa kompis ex. Det kan onekligen leda till en krossad vänskap. Men en bekants ex, finns det verkligen en Girl Code då? Eller är jag alldeles bakom flötet?

Om något så får det mig verkligen att tacka min lyckliga stjärna att jag inte har så mycket drama i mitt liv. Och att jag inte skapar så mycket drama själv. Mitt i alla komiska sitationer i serierna ser jag ändå hur jag inte vill vara och det är rätt nyttigt det också. Intalar jag mig själv.

Men en stor anledning är också att man får se alla fina kläder och väskor och skooor de har :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0